Svar till anonym



----------------------
om Fullt upp:
druckit igen? 2a gången och han är bara 5månader :S

Är de olagligt att dricka 2-3 öl på en kväll ?
Jag blir absolut inte full på det & jag kallar inte det att supa iaf!
Jag skulle aldrig supa mig full i Tino's närhet, lite mer vett än de har jag, jag lovar!

-

Jaja, imorn blir det Gävle med Maria, jag ska till tandläkaren & så ska vi på stan :).
Tino's farmor ville låna Tino så han ska vara där i några timmar & de skadar ju aldrig :)
Men det kommer kännas otroligt konstigt att åka bort utan honom, kommer ju vara jätte tomt ju!
På Torsdag kommer min mamma upp, de ska bli kul, saknar ju henne..

Näe nu blir det sängen, är jätte trött!
Go'natt..


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men jisses vilken jävla löjlig kommentar!

Haha nej Carro, du blir säkert alkoholist och ditt barn kommer få en jättekass uppväxt för att du druckit ett par öl när han bara är 5 månader.

Haha, det finns då folk till allt.

Du gör rätt till att roa dig! Bara för att man är mamma behöver man inte sitta hemma och häcka hela helgerna.

2010-03-01 @ 21:49:35
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: ----------------------

Men ungdomar idag har ett helt annorlunda sätt. Allt är så sjukt. Och du festar med folk som går på droger. SMART

2010-03-02 @ 10:57:04
Postat av: ----------------------

Jag tycker man ska då vara nykter. Och bara gå ut på nå speciellt, Och festa med folk som tar droger .. SMART

2010-03-02 @ 11:02:48
Postat av: Jenna

Men jisses, om du anonyma yttrar dig så mycket borde du väl stå för dina åsikter och skriva vem du är. Jävla fegt att skriva anonymt bara. Väx upp

2010-03-02 @ 13:18:57
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: maria

men herregud! va fan är de för omogen person som inte kan stå för vad den säger?. Vadå med folk som går på droger? är "anonym" helt knäckt i huvudet eller. När man inte vet ett dugg ska man inte yttra sig pga sin avundsjuka.

2010-03-02 @ 22:47:34
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Malin

men hahahah, jag blir så full i skratt. Någon som är jävligt avundsjuk på dig verkar det som. Herregud, drick ibland om du vill det. Det blir väl inte tino lidande av! Säger som föregående, bara för att man är mamma måste man väl inte sitta hemma och häcka jämt!

2010-03-03 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0