Fullt upp

Ja jag har varken tid lr lust att sitta vi datan typ, gör så mke annat skoj ist :) .
Men jag ska väl skvallra då vad jag gör för kul lr rättare sagt har gjort..

Fredag:
kommer inte ihåg va jag gjorde på dagen men på kvällen vart det nån öl & minttu hos pappa, de va riktigt gott & RIKTIGT kul, har inte skrattat så jäkla mke på as länge haha !
Min syster va väldigt "nykter" , lr hur Annika ;) ?

Lördag:
Upp tidigt på morgonen & åkte till homna stuteri med Annika, gav dom mat sen släppte vi ut dom & så mockade vi, men mitt i mockningen så kom Gun & ropade att en häst hade rymt så de va bara ut & jaga häst längst vägen tills han sprang rakt igenom stängslet & in till fölen, ja kan lova att de vart race där inne ett bra tag tills vi fick tag på honom! Efter en riktigt mysig dag i stallet så vart de hem till pappa igen, käkade kebabrulle & drack några öl & tog de lugnt :) .

Söndag:
Upp tidigt igen & iväg till stallet, underbart!
Mockat, spånat, fodrat & allt sånt.
Sen hem till pappa & skotta av alla taken, fyfan va drygt de va, USCH men åkte till Kenneth & släppte in hästarna & så fick jag min rygg knäckt, GUUUD så skönt de va men läskigt när de small i ryggen :p .

jaja nu har ni fått ett tråkigt inlägg att läsa ;) !

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack så mycket :)

2010-02-28 @ 20:25:21
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: ----------------------

druckit igen? 2a gången och han är bara 5månader :S

2010-03-01 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0