Tänk..

...va mke de är jag vill göra just nu men de finns ju inga pengar :/.
Jäkla pengar & ska styra allting!
Men jag vill på kryssning, tatuera mig igen, åka på en road trip, iväg & campa, åka på furuvik, åka till järvzoo & så mke mer.
Men en del ska vi hinna me denna sommar :).
-
Idag har jag tvättat nästan allt här hemma, känns bra! Hatar att ha tvätt för de blir så tomt i garderoben då ju :p.
Tino har vart på dagis som vanligt på Onsdagar & vi misstänker att han inte tål majs nu. För han åt de igår & vart mke sämre + att han åt de på dagis idag & vart sämre då men så nu blire inge mer majs för honom på ett tag.
Försöka smyga in de lite försiktigt sen & se om han kanske tål en liten liten mängd bara :).
Mke nu med alla allergier!
Men jag ska fixa de här, så är de bara & jag vet att jag kommer göra de :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0