städat.

Är ju inte det roligaste vädret ute idag men vi va ute en sväng på morgonen & lekte i lekparken & sen gick vi & bokade tvätt-tid tills imorn så ska jag passa på & tvätta medans Tino är på dagis :).
Men städat har vi gjort idag, dammsugit & torkat golvena, inte det lättaste när man har en liten som gärna hjälper till :p.
Han drar ur sladden till dammsugaren hela tiden & försöker välta ur skurhinken, inte de roligaste!
Men nu är städningen gjord iaf :).
Måste hitta på nå mer & göra annars så kommer jag somna, är alldeles död :(.
Vet inte om de är magen som gör att jag är så jäkla trött hela tiden, men eftersom jag inte får i mig mat så är de ju inte helt omöjligt. Men har iaf fått i mig lite nudlar idag & en halv macka. Det är mke mer än vad jag brukar få i mig!
Hoppas de verkligen vänder snart så jag slipper gå till doktorn, dom ger mig bara en massa piller ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0