Ny månad..

Idag ska jag kasta mig över körkortsböckerna tänkte jag så jag får det nångång!
Får ju passa på när skrutt är på dagis & imorn ska vi till Bollnäs för ännu mer prover & sen skickas de en remiss till Uppsala, de känns bra!
Jag vill utreda honom ännu mer för misstänker ju att de är nånting mer.
Jag frågade om dom hade tagit prover på ALLT som jag hade sagt till om, men de hade dom inte :S.
Så då vart jag små sur så nu ska vi ner & ta de!
Hoppas inte de är pälsdjur, vet inte hur jag ska kunna leva utan min älskade Raiha :'(.
Henne som jag har spenderat 4år med! Jag håller verkligen tummarna, för hon är en del utav mitt hjärta precis som Tino.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0