Jätte tråkigt

Det är säkert jätte tråkigt att läsa min blogg just nu eftersom jag bara skriver om Tino's allergier.
Men jag tycker det är skönt att få skriva av mig & nästan det enda som snurrar i huvudet nu är hans allergier..
Den allergin som gör mest ont för mig är hund. Jag älskar ju min hund!
Men det löser sej nog med tiden, hoppas jag!
& eftersom man inte får veta så mke utav läkarna så får man ju googla på allt. Det enda vi får veta utav läkarna är ju VAD han är allergisk emot men inte vad vi ska göra om de händer nått, hur vi ska handskas med dom & vad som är lämpligt & olämpligt att äta.
Som korsreaktioner, de googlade jag fram igår som ni såg här på bloggen. Det är så vi håller på hela tiden!
& sen har inte läkarna nämnt nånting om medicin, det är tur vi är medlem i Astma & Allergiföreningen för dom hjälper oss verkligen. Är så skönt att prata med dom om det här & dom kommer med tips.
Nu har vi tagit saken i egna händer & ska börja ge honom medicin 2 gånger om dagen.
(vi fick de som råd utav läkaren förut så tro inte vi har hittat på de själv bara)
Vi tänker ge den nu för att dämpa hans kliande i ögonen nu me allt pollen ute, t.o.m ja tror att jag känner av de för de kliar nå hemskt i mina ögon & jag nyser fort jag går ut men mer än så är det inte.
Men kikade på nån pollen sida & de är hemskt med pollen ute enligt deras sida.
Okej, Tino är allerisk mot björk men de är väl pollen det med?
& jag kan ju inte hugga ner varenda björk, synd nog :(.
Den här allergin kan vi aldrig hålla oss ifrån, bara vi öppnar ett fönster så blir ju han drabbad.

usch, vrf ska alleriger finnas för :(?
Ingen är värd att må såhär pga allergier!
Men det kanske blir bättre med tiden, får hålla tummarna för de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0