-

Tänk vilket underbart väder det har vart idag :).
Eftersom man har lega inne hela helgen nästan så har jag & Tino vart ute hela dagen idag.
Lekt i sandlådan & åkte en massa rutschkana med andra barn & sen har vi även vart ute & promenerat med Helena, va ganska varmt att vara ute & gå idag :p.
Ansiktet ser ut som en tomat, de svin fint kan jag lova!
Man tycker ju att man ligger ju inte & brassar så den ska ju inte kunna ta så mke men de gör den ju ändå :p.
-
Imorn ska de oxå tydligen bli fin väder så de blir en ute dag då me, måste först till banken eftersom jag mitt pucko har lyckats spärra mitt kort på nå jäkla vis :p. Sen blire nog lekparken så Tino får busa :).

ja de vart ju några rader idag, kanske inte så intressanta men :).




Mycket som snurrar i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0