-

Tänk va tomt de är när Tino inte är hos mig.
Det här är första veckan jag ska vara utan honom, jag kommer bli galen!
Han åkte igår & de känns som jag har vart utan honom i evigheter. Gud va jag saknar honom!
Men de är bra att sakna varandra oxå & när de är min vecka så gör vi massor utav roliga saker, man tar till vara på tiden på ett helt annat sätt när man har vart utan honom.
Men de är tungt, att gå & lägga sej & inte höra dom små andetagen, ingen som vill komma & kramas med mig på natten, ingen som väcker mig på morgonen för vi ska läsa motorbörsen m.m.
Men på Söndag då är prinsen min i 1vecka igen :).
-
Jag vill åka till Järvzoo med honom, men vet itne om man vågar de med alla hans allergier..?
Men man måste ju testa oxå, för åker jag aldrig dit med honom så kommer jag aldrig få veta heller.
Så nån helg blire Järvzoo, ska lura med Maria & Tindra oxå :).

Nej nu ska jag äta nånting sen blire möte.
Även Raiha kommer idag, ska testa ha henne denna vecka & sen åker hon på Lördag. Ska se om Tino klarar av de för isf har ja Raiha när Tino är hos pappa sin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0