sån där bra dag.

Den här dagen har känts bra rakt igenom, de har inte hänt nå speciellt men den känns ändå så bra :).
Känns som allt flyter på bara.
Dagen började me dagis såklart & idag lämnade jag honom för första gången i 40min.
Under den tiden satt jag i en tvättstuga & drack kaffe. Vi går ju in genom tvättstugan pga av att vi har hund & Tino går på ett allergidagis, så när vi kommer till dagiset så klär jag av honom alla kläder, då står nån innanför & väntar på honom me nya kläder som inte har nå hundhår lr nått på sej så klär dom på honom där inne & medans dom gör de så byter jag om till nya kläder från topp till tå sen får ja gå in.
Det är mke som ska göras innan vi får gå in men de är de värt, huvudsaken Tino får må bra!
Allt känns jätte bra med dagiset & allt folk & barnen är jätte gulliga mot Tino :).
Så de här kommer bli kanon!

Efter de gick vi hem, hämtade hunden & tog en promenad i regnet, skit väder men snön försvinner ju fortare & de är bra :). Sen gick vi hem, gjorde lunch & käkade lite sen hjälpte Tino mig att diska, blött överallt kan ja lova men han tkr ju de är kul, när vi hade gjort ordning i köket så slog vi ner huvudet på kudden en stund, passade på att sovamiddag ja me då, skönt. Nån minut efter jag vaknat så kom Helena upp & hälsade på, alltid lika trevligt :).
Gjorde middag till mig, Tino & Claes medans Helena tog en promenad me Raiha & sen gick vi allihop till Preem & härjade me Farmor där :).

Nu blire titta tv en stund innan sängen ropar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0