Knull-stav & knull-piller

Idag tog jag ut min knull-stav, jag har blödigt konstant över 7månader & dom få dagarna jag inte har blödigt så har ja haft jätte mensvärk ist & jag har lessnat rejält + att jag har vart ett hormonmonster så jag kände att de va bäst att ta ur den, nog bästa för alla så dom slipper mina rejäla humörsvängningar & sura miner :p.
Men tänk va fjollig man har blivit, förr när jag hade p-stav så låg jag & kollade hela tiden när dom skar i armen & tog ut den men idag vågade jag bara kasta en snabbtitt då & då. Det tog extra långtid idag bara för den hade typ växt fast, lr ja de va en jätte hinna/kapsel över den så dom va där & pilla jätte mke me kniven.
Så efter jag tog ut den så kastade jag i mitt ett knull-piller så nu ska jag försöka komma ihåg dom där jämt oxå.
Jag som är såååå duktig på de men jag har satt påminnelse på tfn & skrivit lappar så jävlar om ja ska glömma dom :p.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh fy.. Jag hade inte heller velat kika:P Sånt fixar inte jag haha!



Sv: Va! Inte gått kommentera, pissigt.. Bra att du kunde nu iaf=)Tack så mkt=) Jo det känns bra, känns lite riktigt sant än trots att det "bara" är 3 månader kvar av denna graviditeten:P Mår otroligt bra nu också, hoppas de håller i sig=)



Hoppas allt är bra med er, var ett tag sedan jag kikade in här.

2011-03-17 @ 21:26:06
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0