Jäkla sjukvård

Asså sjukvården idag är fan värdelös, jävla politiker som drar inte på nå så viktigt!
Jag fattar inte de, ska inte vi människor få må bra & få hjälp med våra problem..?
Jag blir så less.
Jag ser min son lida varje dag, vaknar blodig vissa mornar m.m.
Först fick vi tjata 8månader på att få nån hjälp alls & nu har vi fått tjata yttligare 2månader för en RIKTIGT utredning & nu hoppas jag verkilgen det blir de för annars kommer jag bli tokig!
För han är 1½ år, han ska väl då inte behöva lida. Han är ett barn, ett barn som inte kan säga hur han mår så vi måste väl få hjälp på nått sätt så vi kan lidra det här lite.
Visst vi vet att han är allergisk mot ägg men det måste vara nått mer eftersom de aldrig blir riktigt bra.
& vi är jätte noga med att inte äta ägg, vi försöker låta bli att vistas där de finns ägg m.m.
Hans allergi är luftburen så de räcker med att nån steker ett ägg så är de kört.
Läkaren jag pratade med idag förstod inte riktigt vrf vi ville komma dit. Vi visste ju att han va allergisk mot ägg.
MEN SNÄLLA NÅN........
Jag förklarade för den tanten ungefär 2gånger att de måste vara nått MER eftersom han aldrig blir bra.
Jaha, fick ja till svar då. Sen vart hon tyst länge & sen sa hon att vi fick en tid nästa vecka.
TACK!
Asså man måste bli arg för att få sin vilja igenom nu förtiden. Det är sjukt!



Kommentarer
Postat av: allergimamma

komjölksprotein allergi kolla det.. min son är både ägg och mjölkprotein allergisk, dom 2 brukar gå hand i han

2011-03-26 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0