Genom läppen.

Idag va vi på dagis som vanligt, men idag har nog inte vart Tino's bästa dag.
Snacka om att min lilla pojke har en oturs-dag idag.
Han skulle upp för rutschkanan & halkar, slå munnen i kanten så när jag får upp honom så ser ja att de är ju hål rakt igenom.
Min lillskrutt!
Försökte kika i munnen så de inte hade hänt nått med tänderna med jag fick absolut inte röra munnen & de kan ja ju förstå men vill ju ändå kolla.
Men eftersom ingen fick så ringde jag vårdcentralen så dom fick kolla på honom.
För han kan ju inte säga hur kan känner än så då tyckte ja de va lika bra att åka dit & dom tyckte de såg skapligt ut & de skulle nog läka utav sej själv.
Läkaren vi fick skulle badda läppen för att se hur de såg ut under & när hon slutade då vart Tino små sur för han tyckte ju att hon skulle fortsätta :p.
Så de va säkert skönt.
När han vaknar så får vi se om han vill äta lr om de gör för ont.
Visar han att de gör ont så ringer ja nog tandläkaren & kollar vad dom säger.
Fast han är ju ganska liten så allt läker ju extra bra på dom små men man är ju mamma, orolig & vill att allt ska va bra :p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0