Tankar & funderingar.

Det är så mke som rör sej i mitt huvud just nu.
Det är mke känslor i min kropp.
Vissa är jag rädd för.
Vissa mår jag bra utav.
Vissa vet jag inte vad jag ska göra med.
Det är så svårt.
Livet är inte lätt, de har jag alltid sagt. När det börjar gå som bäst då kommer alltid nånting upp & så går de trögt igen.
Varför kan de inte få flyta på ett tag så jag hinner ställa mig på mina egna fötter & klara av att lösa problemen.
Ena dagen vill jag framåt, upptäcka allt som har med livet att göra.
Andra dagen vill jag backa, låta allt va som de är.
I dagens läge är jag en väldigt kluven människa.
En människa med FÖR mke känslor & dom visar sej på kvällskanten jämt.
Torkar ofta tårar innan jag går & lägger mig.
Det är tur att jag har min lillprins, min prins med mke energi & bus.
Min prins som får mig att skratta & får mig känna mig levande.
Han är det finaste för mig, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0