Hatar såna här...

...mornar!
När man hittar sin son alldeles blodig, hela sängen & kudden är helt röd.
Det gör fruktansvärt ont i mig att jag inte kan hjälpa honom på nått sätt, jag vet inte vad som hjälper & inte.
Måste till Vårdcentralen & få mer klådstillande utskrivet, såhär kan vi inte ha de :(.
Börjar misstänka att han är allergisk mot nått mer ja.
Ska höra me Bvc om vi inte dom kan skicka en remiss till Bollnäs så vi får utreda honom igen.
Helst så vill jag veta de innan han börjar på dagis så dom oxå vet vad han kan äta & inte.
Ägg går ABSOLUT inte!
Inte ens steka ägg, lr ha ägg i närheten för de känner han av :(.
Hoppas verkligen de här växer bort för han egen skull, kan inte vara lätt att de kliar konstant :/.
Mamma's lilla hjärta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-29 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0