Första natten..

..i lägenheten va mysig, badade skumbad me tända ljus över 1 timme när Tino hade somna så fingrar & tår såg ut som russin på oss, men de va riktigt mysigt :).
Fast jag inte fick sova så många timmar pga sonen.
Misstänker att kindtanden är påväg upp helt nu, för den har spruckit lite.
Så fort jag blundade så slog han mig i ansiktet för ja va tvungen att vara vaken med honom hade han bestämt.
Så de va bara att ligga & försöka spärra upp ögonen & titta på honom, men ja la honom på armen efter ett tag så somnade han så gott :).
Så imorse kröp han över mig & väckte pappa ist & de gjorde ju inte mig nått haha ;).
-
Idag har jag hämtat hit min flicka, hon tkr de är konstigt att vara här så hon går & vankar men de går över efter ett tag när hon har vant sej :).
& imorn kommer nog min lilla kissemiss oxå så då är vi samlade.
Imorn blire tvättning utav mattor & allt sånt, skönt att få de rent innan ja ska lägga ut dom. Har knäskurat golvet idag så de är rent me, va alldeles svart i hinken, fyy!
Nej nu blire tv-tittning & sen vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0