Edsbybo.

Igår fick jag nyckeln till lägenheten så nu blir jag edsbybo & Tino halvt edsbybo :).
Så idag går flyttlasset, men bara för de så snöar de ju.
Jäkla skit!
Men inte ska de stoppa mig iaf, för iväg ska ja :).
-
Igår hade vi en myskväll på bruket, älskar våra myskvällar ♥
Hoppas verkligen dom fortsätter & blir bara fler & fler.




Kommer kort på lägenheten sen när jag har kommit iordning så får ni se hur ja kommer att bo framöver :)
Nu ska jag fortsätta rota efter grejer, har hittat en hel del ute i pappa's lada. Soffa & sånt, jäkla tur att han ine sålde de för nu kommer de till användning & de blir billigare för mig. Inte världens snyggaste saker men duger gott & väl åt mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du flyttat? :(

2011-01-22 @ 17:10:05
Postat av: Jessica mamma till 2underbara

Hej hej!! Varför ska ni flytta? Tröttnat på hus? Flyttar Claeas med?

Kram

2011-01-23 @ 11:18:43
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0