Tårar i ögonen

Igår när ja gick & la mig så blundade jag & de enda jag hör är Tinos små fingrar som river mot hans tunna hud, de ljudet gör ont i mig! Jag låg & vaktade honom i 50min så han inte skulle klia sen vaknade han & ville över till sängen så han fick de eftersom då är de lättare att hålla koll så han inte river sönder sej. Men de gör så ont att se hur han lider & inte kan vi ge han klådstillande för då blir de ännu värre för honom ju :(. Men nu ska vi iaf få träffa en tjej på fredag som ska ge oss lite tips & så, de ser ja fram emot :).

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller verkligen tummarna för Tino!

Får tårar i ögonen när jag läser detta.

2011-04-11 @ 14:12:08
URL: http://pasanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0