Nu får de vara nog!

Nu räcker de!
Vi börjar misstänka pollenallergi på Tino nu oxå :/.
Han är alldeles svälld & röd runt ögonen & kliar som satan :(.
Tycker inte han behöver nå mer allergier nu, han har så de räcker redan!
Imorn tänker jag ringa Uppsala's sjukhus & kolla om vi kan få komma dit & få en ORDENTLIG utredning!!
Sjukhusen här runt omkring står ju bara som frågetecken & vet inte vad dom ska säga lr göra & så vill inte jag ha de nå mer nu. Vafan min son lider så då vill ja ha all hjälp jag kan få så imorn tänker jag ringa dit & tjata lite om att få komma till en riktigt allergimänniska som är utbildad & allt!!
För sjukhusen här runt om är inte intresserad ens att lära sej om allergier, de enda dom kan är om astma.
Visst de är en allergi oxå men de finns SÅ många fler allergier så dom ligger efter rejält i utbildningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0