Imorn

Imorn halv 8 då kommer AnnaPanna & hämtar mig sen far vi, jag längtar!
Det ska bli så kul, men man är lite nervös oxå fast man har gjort de förr.
Lägger nog in kort imorn så får ni se :).
-


På Fredag så ringer läkaren ifrån Bollnäs, jag ska fråga om vi kan få en remiss till Uppsalas sjukhus för de måste vara nånting mer.
Han kliar & är alldeles prickig.
Vi misstänker att han inte tål päron me, han drack en massa pärondryck för nån dag sen & svällde upp runt ögonen & vart alldeles röd/lila ovan & under ögonen :(.
Kan de inte vara bra nu?
Snart känns de som att vi inte kan äta nånting.
& inte har vi fått kommit till en dieatist (vet inte hur de stavas?) heller över mjölkallergin.
Ska det va så?
Ska man inte få träffa dom ganska snabbt...?
Just nu sitter vi & söker på internet om all info & så ska de inte vara tkr jag!!

Jag tänker inte sluta kämpa, jag ska fajtas in i de sista för att våran son ska få må bra!
Han ska inte behöva lida såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0