- onsdag

Den 13april, när man va liten & de va den 13april så va man helt uppe i varv för de är ju min stora dag den 14april. Nu när de är den 13april & man vet att man fyller år dagen efter så känns de roligt men ändå lite jobbigt för de känns som man roffar åt sej saker ifrån folk men de är ju deras eget val om dom vill ge mig nått lr inte. Jag behöver inget, blir glad om folk kommer å hälsar på bara :). Men jag LÄNGTAR tills på fredag kan ja lova, vara med flickorna & ha de kul. Det ser jag verkligen fram emot :). Idag har jag & mamma nästan bara gått å gått, känns som man har spatsera flera mil men de har vart en riktigt mysig dag :)! Har gått runt byn å visat mamma å sen har vi vart i Bollnäs å shoppat.. En riktigt bra onsdag! Den hade gärna fått vara mke längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0