Vilken röra!

Usch de är så stökigt här hemma just nu känns de som, men jag har verkligen inte orkat städa idag :/.
Min syster fick t.o.m ta Tino ett tag idag så jag kunde vila en stund & de va guldvärt, tack så mke ♥!
Men just nu känns de lite bättre faktist, hoppas de känns lika bra imorn för ja vill iväg å träna :).
-
Håller på & planerar för ett 1års kalas här hemma, gud va jag längtar :p.
Känns nästan som de är jag som fyller fast de är min lilla son som ska fylla stor :).
Måste köpa alla ingredienser till smörgårtårtorna & en massa massa roliga ballonger m.m, de ska bli så kul att få orda mitt första kalas för mitt EGNA barn :).
Tänk va jag längtar!
-
Måste bara säga att jag saknar mina flickor oxå :( ♥

sen längtar ja till nästa sommar, stora planer då ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0