Väldigt dålig uppdatering...

Men jag har min data hos en kompis som försöker laga den men de verkar vara ett hopplöst fall :p.
Den är skit kontig, den säger att de inte finns nå ljud men ändå så skriker den DÖÖT fort ja trycker nånstans typ, skum data :s!
-
Jag & syster har blivit väldigt duktiga, vi är ute & går typ hela dagarna känns de som men jäkla va mke piggare man har blivit nu när man är ute hela dagarna & Tino tkr de är skit kul att ut å gå, men man måste hålla honom i handen annars så äter han upp allt han hittar efter vägen & de är inge vidare haha..
Han har blivit så duktig på att gå men han har ju fått en hel del blåmärken för han tror ibland att han kan springa ut till altan men den tröskeln är ganska hög så de tar tvärstopp varje gång han försöker gå ut utan att hålla i sej, lillskruttas :).
-
Sen måste jag skriva några ord om mina flickor som gör mina dagar underbara!
Ska avslöja vilka dom är :)

Madleine Leanders
Annelie Nyman
Anna Söder
Annika Karlsson

Vilka flickor asså, dom är ju helt underbara & gör verkligen mina dagar guldvärd!
Jag bara älskar er & älskar att umgås med er, ni gör mig så glad :).
& att man kan prata med er om allt & de stannar hos er är otroligt skönt att veta!
Dom som inte är kompis med er har verkligen missat dom FINASTE flickorna i världen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tackar du är underbar du med :) <3 Det är otroligt roligt att spendera dagarna med dig :)

2010-09-08 @ 16:18:44
Postat av: Madde Leanders

BÄSTA Carro:) du är värd av guld<3

2010-09-08 @ 21:05:32
Postat av: maria

Kan vara att de inte finns något ljudkort i datan eller att de inte är “installerat“

2010-09-16 @ 21:29:32
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0