Förkylning?

Jag brukar aldrig bli sjuk, har klarat mig hur bra som helst när alla andra har vart sjuk men nu verkar ja ha blivit drabbad iaf.
Säkert för man har vart stor i käften & sagt att jag inte har vart sjuk nå.
Men nu värker halsen, de rinner i näsan & dunkar i örat :(.
Jag vill inte bli sjuk, har inte tid för de :'( .
-
På tordag blire sjukhuset med Tino, han kliar så mke så t.o.m kudden blir blodig & så ska de fan inte vara!
Ikväll ökade jag klådstillande fast vi bara skulle köra 5ml, men ökade till 7ml för att se om de hjälper då.
För de där medlet har inte hjälpt honom ett skit & jag tkr verkligen så jäkla synd om honom!
Har testat allt, har smörjt honom me 6 olika salvor sen han va 4 månader.
Har plockat bort alla förutom 1 nu & då har han blivit lite finare iaf men han har ju över hela kroppen.
det startade me att han bara hade i ansiktet men nu är de hela kroppen till & från.
Blir han fin på kroppen så sitter de i ansiktet & är han fin i ansiktet så är allt på kroppen ist, de byter bara plats.
Min lilla solstråle :(.
Jag går inte ifrån sjukhuset förns dom har tagit prover på allt som går, ja ska veta va de är nu!


Jag älskar min familj ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

Men va jobbigt det låter :( Stampa ner foten och gå bärsärkargång på sjukan nästa gång! Annars händer det ingenting från dom idioterna

2010-09-28 @ 20:25:31
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0