folk!

Jag tkr folk börjar bli så knepiga :s.
Dom säger en sak & gör en helt annan & skulle en annan göra de så skulle man få så jäkla mke skit, konstigt de!
Men tänk vilken tur jag har som har dom bästa i mitt liv, skulle aldrig byta bort mina älskade vänner som jag har fått nu, ALDRIG!
Dom gör mina dagar, finns alltid där & de inte nått dom bara säger!
Jag älskar er <3

-

Tisdag så ska jag akut till Gävle me en tand, jag har så jävla ont!
Ena fram tanden nere har inge tandkött kvar så jag ser rötterna typ & är sjuuukt inflamerad :(.
Hoppas dom drar ut den & drar ihop dom andra tänderna ist!
Jag kan ju inte åka till tandläkaren i byn heller bara för jag har tandställning..

-

Tänk, snart är de den 7oktober & mina lilla pojke blir stor, herregud vad tiden går!
Tyckte de inte va länge sen han va 2 veckor & nu är han snart ett helt år.
Jag längtar tills han fyller år, får göra tårta & grejer & bara skämma bort honom med en massa massa saker :D.

Han är 11 månader 1 vecka & 5 dagar idag & han kan:

Springa
Nästan äta helt själv
Säga Mamma
Säga Baba
Säga Mäh
Säga näääe
Pussas
Göra släng pussar
Vinka hejdå
Göra massa massa bus
Dansa som värsta discokungen
Släcker alla lampor om vi tänder dom
& en hel del till :).

Näe om man ska tvinga iväg sej & rösta kanske, vet inte ens vad jag ska rösta på :S.

Kommentarer
Postat av: Madde Leanders

all kärlek till dig/er gumman<3

2010-09-19 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0