-

Tänk va jag känner mig duktig om dagarna, jag & syster är ute & knatar å går ungefär 2 promenader varje dag & dom är allt mellan 40minuter & över 1 timme :).
Vi tänkte satsa på att tappa några kilon, får se hur de går för man är ju en gottegris trots allt ;).
Men hur mke jag än stoppar i mig så står ja still i vikten & de är lite konstigt.. Men de kanske smäller till så kanske allt man har stoppat i sej syns & de vill ja ju inte :p!
-
I helgen blire Voxna marknaden, ska försöka bli av me lite tjafs & kanske tjäna nån kr för de är ju aldrig fel & jag hoppas man får träffa dom bästa Homnaborna Madde, Kenneth & sötaste Nelly då :).
Va ju ett tag sen lr ja, nästan en vecka men de är för lång tid för mig ;).
Men dom har ju vart sjuk så :(.
Lika så vill ja träffa Annelie & Liam, dom har ju vart jätte sjuka ett tag nu så jag hoppas verkligen dom slipper va sjuk nå mer sen!

Jaja nu har man kastat in några ord så nu ska jag käka mat me pappa & syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0