-

I lördags så hade jag en riktigt trevlig dag, va till Spicy Cow med Min familj, Familjen Leanders/Woxlin & familjen Nyman/Svedberg de va riktigt mysigt!
Käkade go mat, mke prat & skratt :).
Efter de så åkte vi till Viken å drack kaffe & fortsatte prata en massa skit medans Tino & Liam lekte runt på golvet :).

Igår så började jag slipa trappen hemma för den ska bli vit & när den är färdig målad så ska vi sätta dit såna där svarta halv månar på trappstegen, skit snyggt tkr ja :)!
Sen tog jag & Annika en cykeltur på 8km typ & efter de så kom Irene & Johan å hälsade på, riktigt trevligt de me :).

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen & Försäkringskassan & prata lite!
Sen på kvällen ska jag på step up me Madde, den kvinnan kommer köra slut på mig för sen på Torsdag ska vi på Core oxå, herregud kommer vara död sen haha!

Onsdag blire mammaträff hemma hos mig, de är så kul varje gång!

Näe nu ska jag dricka en kopp kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0