slir på foten

I lördags så va vi ju iväg på Ladies Night, de va verkligen skit kul!
Innan vi drog till Arenan så drog vi till Harry's & drack några cider å grejer, pratade skit & hade allmänt kul :).
Sen började kl närma sej 17.20 & bussen skulle gå då, så vi drog oss mot bussen.
Klev på & busschauffören va skit störig, otrevlig så in åt helvete!
Vi klev av pga att de va fel buss & skulle gå till rätt, men då hände de som inte fick hända för mig!
Jag gick bredvid bussen & efter nån meter så vrickar jag fot ner för den jätte höga trottoar kanten & ramlade mellan bussen å kanten. De va så jävla pinsamt & ingen hjälp fick ja haha.
Men tog mig upp nästan halv gråtandes, haltade fram till Madde som klappade om mig lite sen vare bara att bita ihop rejält & springa till rätta bussen.
Jag har aldrig haft såhär ont. Blöde t.o.m på knät :p.
Högklackat, höga trottoarkanter & vara på fyllan är ingen bra kombination!
Men vi åkte till Arenan, fick nå äckligt att dricka å gick runt där inne & prata skit. Sen vart de dags att röra sej neråt till "isen" där maten skulle serveras & baren va, baren är viktig ;).
När vi hade satt oss till rätta så skulle Annika & jag gå på toa & då får hon slir på foten & drar omkull mitt inne i Arenan HAHA.
Men hon vart inte skadad lr nå men tänk va komiskt, syskonen Karlsson slirar runt!
Men själva uppträdandet va kanon, skrek så jag fick ont i huvudet & klappade händerna så dom nästan va skinnflåd, sjöng så man vart hes.
Fyfan, ja måste dit nästa år så är de bara!
Tack flickor för en dunder kväll, hade så jäkla kul med er! ♥

-

Imorn måste jag nog till vårdcentralen me foten för den ger inte med sej alls, är jätte svullen fortfarande & har verkligen skit ont. Lindrar om den & smörjer den dagligen men de hjälper inte alls, blir tokig :(.

Kommer bilder nån dag då ja orkar lägga in :).
Men de va lite utav min helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0