Sakna varandra?

Asså är de inte bra att både barnen & föräldrarna får sakna varandra ibland?
Det skadar väl inte tkr jag!
Va en tjej som sa att de inte va bra för alla..
Nähe varför inte?!
Barnet tar nog inte skada utav att få umgås med sin mormor & morfar lr farmor & farfar.
Vem lämnar inte sina barn till dom då & då?
Det gör jag, minst 1 gång i veckan så är Tino där några timmar så jag kan plocka & pyssla med sånt som inte går när han är me lr när jag ska någon stans, typ till tandläkaren, uträttar ärenden m.m
Barn behöver inte alls vara med sina föräldrar jämt & ständigt tkr jag!





.



Kommentarer
Postat av: annika

Helt rätt och ingen blir vell gladare än oss som får lite egen tid med Tino :)

2010-10-26 @ 20:28:47
Postat av: Madde

Tack Carro inte bara jag som tycker så, man behöver ju inte slänga ur sig massa skit mot oss som tycker de då, håll de för er själva isf!

2010-10-27 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0