O.B.S Hemsk bild i detta inlägg!

Två kompisar till mig & Claes har blivit av med sin hund pga av vargjävlarna!
Vi börjar bli jävligt less på dom här jävla vargarna som tar våra hundar, dom ska bort tkr jag!
Sen får folk tycka vafan dom vill om mig, jag står för att jag HATAR dom jävlarna & efter det här så hatar jag dom ÄNNU mer, de lovar ja!
Folk säger att de inte finns mat åt dom, de är ren bullshit!
Det finns visst mat åt dom.
Vargarna stryker sig runt husen åt oss folk här, de är inte normalt!
Bara för dom ska få leva så ska vi förlorat ett barn snart då?
En varg gör inte skillnad på hund lr barn, den tar de den får & jag vill då fan inte bli av med min son pga av nå äckliga 4benta miffon är hungriga!
Usch de är så mke som jag vill få ur mig men jag blir så jäääävla förbannad så FYFAN!
Gå in på sidan jag har länkat till så får ni se vafan ett sånt där monster kan ställa till med.
EN BRA VARG ÄR EN DÖD VARG!



Ett inlägg ifrån www.vargupproret.se
Evelina, 14: Jag gömde mig bakom några soptunnor HÄLLEFORS På väg till skolan blev Evelina, 14, jagad av två vargar. Hon slängde sig bakom några soptunnor för att få skydd. Plötsligt stod hon öga mot öga med det ena djuret. – Jag var riktigt rädd. Jag visste ju inte vad de kunde göra, säger Evelina. Dramat utspelade sig i den västmanländska orten Hällefors. – Klockan var strax efter åtta på morgonen och jag var på väg till skolan när jag fick syn på dem, säger Evelina. Hon var bara ett par hundra meter hemifrån, på ett litet öppet fält mellan huslängorna. På andra sidan fältet dök två stora hundliknande varelser upp. Trodde det var hundar – Först tänkte jag inte så mycket på dem utan trodde bara att det var någon som rastade sina hundar. Men när jag sedan tittade upp såg jag att de var lösa och kom springande rakt emot mig, säger Evelina. Evelina blev rädd och började springa hemåt igen, men hon hann inte hela vägen. När hon nådde grannens tomt kände hon att djuren var alldeles för nära. Hon gömde sig bakom några soptunnor. – Vargarna stod bara tjugo meter ifrån mig. Det var väldigt obehagligt, säger Evelina. ”Hon var skärrad” Den största av vargarna fick sedan syn på en katt och satte efter den. När även den andra vargen sprang sin väg kunde Evelina springa hem

Om inte dom hade fått syn på katten tror ni hon hade levt idag då? NEJ de tror då inte jag!





Jakthund dödad av varg




I skogarna runt Edsbyn har tre stövare dödats av varg de senaste tre veckorna. Ändå är det mycket få jägare som fortfarande släpper sin hund.
Den senaste hunden, en dunkerstövare, dödades den 1 oktober. Hundens ägare Kenneth Woxlin hörde hunden driva i 30 minuter sedan blev det tyst. Efter en stunds pejlande fick han se ryggen på en varg som flydde och förstod då sin unga hunds öde. Efter ytterligare en stund hittade han hunden som slitits i stycken av vargarna och nästan helt ätits upp. Länsstyrelsens besiktningsman tror att det ännu en gång är vargarna i det så kallade Homnareviret som gjort sig påminda.



Madde & Kenneth vi finns alltid för er, vad som än händer så kan ni alltid vända er till oss!
Ni är guldvärda för oss & vi kommer aldrig svika er.
Att se er må så dåligt som ni gör, gör så jävla ont i mig, jag önskar jag kunde göra nått åt de.
Önskar att de aldrig har hänt.
Ni är inte värd de här skiten!
Men ni ska veta att vi älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde Leanders

Tack Carro det värmer så fruktansvärt mycket när du skriver så! Vi älskar er med ska ni veta<3

2010-10-03 @ 18:39:32
Postat av: MalinKalin

Men fy fan! Jag hatar också vargar! Jag tycker verkligen att man ska få skjuta var enda jävel! Vi blev ju också av med våran hund i Homna p.g.a vargjävlarna...

2010-10-12 @ 19:35:30
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0