Måndag idag, Tisdag imorn!

Har fått en hel del gjort idag måste jag säga :).
Dagen började me att hänga tvätt, sen upp till pappa & drack en kopp kaffe å pratade skit, efter det vart det en promenad.
Efter den så gick jag hem, hängde tvätt stoppa i en ny maskin & sen började storstädningen :).
Toook städade köket så de ser nästan nytt ut nu, dammsög, plockade undan, rensade, skrev handlings lista till kalaset m.m :).
Sen satte vi upp 2 hyllor i köket, ställde upp grejer på dom, vart nöjd över de faktiskt!
Vi kan vi ;)!
Sen till svärföräldrarna å käkade pannkaka, när vi va mätt i magen så for vi vidare till Irene & Johan, drack kaffe & pratade skit, myysigt :).
Ja typ så har min dag sett ut, nu sover sonen efter en massa bus :).

Tisdag imorn, då kommer mamma...JIPPIE :) !
Men innan hon kommer så ska en del göras oxå, vika ihop tvätten som hänger i hennes rum, färga mitt hår, kasta ute blommorna & jag kommer säkert på nå mer som ska göras innan hon kommer oxå :p.
Claes ska nog iaf ut & dona älgposter så de är klart tills jakten :).
Halv 7 på kvällen så ska vi på middag i Viken hos Annelie & Fredrik, t.o.m mamma ska me, de blir kul :).
Så får hon se va man umgås me för tokigt folk ;).


Förresten är de nån som har en bössa å sälja, typ en kaliber 20?
Inte för ja tror nån utav er som läser har de men kanske vet nån ;).

Nej nu blire en kopp kvällste å tvtittning.
Sonen sover så gott, låter så mysigt när han små snarkar ♥
Min lilla pojke som blir stor på Torsdag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0