Irriterad!

Tänk va irriterad man kan bli på folk som tror att dom är så mke bättre än andra :s.
Tror att dom är världens perfekta mamma när dom pratar å dom har aldrig gjort nå fel lr ungen har aldrig gjort nå jobbigt..
Ingen är perfekt, varken du som mamma, pappa lr barn!
Hatar "perfekta" människor :p.
Varför sitta & klaga på folk som är ute & roar sej ibland med folk utan barn?

jaja lite negativa ord måste de finnas i bloggen ibland!
Imorn blir de nog ett samtal till hälsocentralen för min öronvärk släpper inte & den har suttit i sen i Torsdags nu så nå dunder piller skulle sitta sussen.
Måste ju vara frisk tills på Lördag för då åker jag & brudarna på LADIES NIGHT, satan va jag längtar :).
Känns som de kommer bli riktigt roligt!
Näe nu ska jag vanka lite här hos pappa, ta en cigg & sen vänta på köttgrytan blir klar, ingen slår min pappas köttgryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0