Gårdagen på sjukhuset

går va vi till sjukhuset med Tino eftersom han har såna utslag & klåda m.m.
Iaf när vi kom dit så fick vi väga & mäta honom, efter de sätta oss ner & vänta på doktorn.
Han ropar upp oss så vi får komma till hans rum när vi kommer in dit så visar vi utslagen & allt gick bra, sen när han skulle berätta om vad han trodde att de kunde vara så insåg vi att de va en utlänning & jag fattade inte ett skit utav va han sa :s.
Nej jag har inget emot utlänningar så men är man doktor så tkr jag man ska kunna ren svenska för jag förstod hälften bara utav va han sa!
& de tkr inte jag är så jätte kul!!
Men iaf så kikade han & kände på utslagen, han trodde de kunde vara atopiska utslag & de kan ju sitta i i flera år...jippie :/.
Han tog 3 blodprover som vi får svar på nästa vecka.
Vi fick även hem nån flytande medicin Aerius & en kräm som heter Elocon & den krämen svider t.o.m på min hud så jag hoppas den funkar på hans utslag nu så vi slipper det här nån gång!
Sen när vi kom hem så läste jag biverkningarna, ja gör alltid de för att veta om nått kan hända som ont i magen lr nått sånt.
Men hela min kväll förstördes igår känns de som efter jag hade läst biverkingarna på Aeriusen.
Vi får ju knappt sova nått på nätterna för han kliar & grejar hela tiden.
Biverkingarna på den va: Sömnlöshet, Feber & Diarre.......Jippie lr nå :/.
De kändes ju inte nå kul!
Så inatt har han sovit en halv timme, gnällt 10-15min sen sovit en 30-40min igen, inte så jätte roligt + att både han & jag är knöven så man är ju verkligen jätte pigg.
& funkar inte denna behandling så ska vi testa en annan men den va tydligen jätte avancerad, han fick inte ens röra sej under behandlingen så funkar inte den här så måste vi vänta på att han blir äldre så vi kan starta den andra :/.
& har han de här för länge så kunde de tydligen utvecklas till astma.
Det enda jag tänkte då va NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Asså vrf, vrf just våran son?
Han har lidit sen han va 4 månader, de räcker nu!
Ska sätta mig ner & beställa dermasilk kläder åt honom, doktorn tyckte vi skulle testa de & funkar de så är de kanon.
Nån som har testat Dermasilk ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elocon är superbra!

2010-10-01 @ 09:23:02
Postat av: Jenna

Håller tummar och tår för att det hjälper nu!

2010-10-01 @ 09:50:48
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0