Bröst

Jag hatar verkligen mina bröst & det har jag alltid gjort.
Jag har aldrig haft några bröst!
När jag gick i skolan så vågade jag inte ens vara med på gympan, vågade inte visa mig..
Jag vill verkligen gör nått åt det här & det ska jag!
Det lovar jag..
För jag hatar att skämmas hela tiden. Kan aldrig bära upp en tröja snyggt. Undviker att gå i bikini. Vågar knappt visa dom för min sambo. Han älskar dom, men de gör inte jag!
Jag har suttit & tittat runt, har hittat två ställen som jag fastnade lite för.
Ett i sthlm & ett i Uppsala.
Ska åka & kika på ställena. Vill inte bara beställa en tid & sen är de en massa fuffens när man kommer dit!
Jag ska ha de ordentligt gjort om jag ska göra de.
Ska spara ihop pengar & när jag får jobb så ska jag verkligen satsa på min dröm!
BRÖST!
Det kommer ju inte hända det här året & säkert inte nästa men innan 2013 så ska jag ha tuttar.
När jag ammade då trivdes jag, de va FÖRSTA gången i mitt liv jag hade tuttar, då mådde jag bra kan jag lova. Så bra vill jag jämt må.
Folk får tycka precis vad dom vill, men de här är min dröm & den ska uppfyllas!

Kommentarer
Postat av: Malin Holmsäter

Jag vet hur det känns att inte trivas med sina bröst, och jag säger att det är starkt av dig att ta steget.. jag tänker med göra det men ska ha ett barn till sen tänker jag satsa.. Jag vet att det bästa stället man kan göra det på är i GBG på någon klinik där, dom är specielt utbildade och håller bara på med sådan dom ska tydligen vara bäst iaf =) så kolla det.. lycka till!!

2010-10-27 @ 19:46:49
Postat av: Malin Gustavsson

Har.exakt samma problem som du! Håller också på och sparar till mina bröst! Har gjort det ett tag nu får se när det blir av bara! :-)

2010-10-27 @ 21:37:21
Postat av: Sabine

Tråkigt att du ska behöva må dåligt över en sån sak:/ Jag är väl väldigt oytlig för sånt skulle jag inte bry mig om. Men om det får dig att må bättre så go for it! Hoppas du hittar ett bra ställe som inte tar allt för mkt betalt=)

2010-10-28 @ 15:58:01
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Cinnika

Är du verkligen säker på att göra det så ska du göra det, men du får inte glömma bort att du är en fin människa (eller var i alla fall, det var ju ett tag sedan vi kände varandra så, men jag förutsätter att du är lika härlig fortfarande ^^)

2010-11-09 @ 21:56:20
URL: http://cinnika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0