-

Tino sover middag, mamman sitter framför datan & äter en dubbel nougat & tar en kopp kaffe.
Det är ju så fruktansvärt gott!
Snart kommer gubben hem.
Kl 5 ska vi till svärföräldrarna & grilla, sista grillningen för i år & de ska bli så jäkla gott :).

Imorn ska jag & 5 flickor till på Ladies Night, de ska bli så otroligt kul!
Jag längtar.

Måste säga jäkla fullmåne!
Min son kan verkligen inte sova när de är fullmåne, han är kinkig, snurrar som en karusell i sängen, man måste hålla honom i handen hela tiden för då går de bra.
Hoppas den försvinner snart.
De är såhär varje gång de är fullmåne :(.


Jag har mellan 50-80 stycken varje dag som läser min blogg, måste säga ni är väldigt dålig på att kommentera på mina frågor ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0