fredag

Tänkte skryta lite, igår när ja skulle lägga Tino så gav jag honom välling sen gick vi till toan borstade tänderna å sen gick vi upp. Jag la honom i sängen, bäddade ner honom å berättade hur mke jag älskar honom. Gick å knäppte på radion (vi har aldrig haft den igång förut när han ska sova) å så gick jag ner. Tino kanske grät i 5-6 minuter sen sov han som en stock... Vilken kille man har :). De som är skönt att han somnar utan napp, de är inga problem alls. Men ikväll blire väl inte lika lätt alls att lägga honom misstänker ja, de va väl bara en gångs grej :p. Men vi har ju ingen speciell tid när han ska lägga sej, när han börjar visa att han är trött då går vi å lägger honom å de kan vara allt ifrån 20.30 till 22.30. Många tkr säkert vi är dum men inte vi, han får bestämma tid själv :). Just nu badar han, plaskar å härjar så hela badrummet är blött men de är så de ska va haha :p. Så ja passar på att blogg ifrån tfn medans han badar för att blogga ifrån datan går inge vidare när han är vaken för då ska han hjälpa till å de blir inge bra då.. Näe nu ska jag plocka upp min son sen försöka sätta igång å städa sen blire färga håret :). Ikväll blire att kika på Idol me våra homnabor, alltid mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst känner man sig stolt när de är så duktiga på att somna :D

Hoppas allt är bra med er annars?

2010-11-05 @ 23:35:55
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Sabine

Dumt och dumt äre väl inte. Men fasta rutiner är ju bra när dom blir äldre. Alice har någelunda fasta rutiner och de är så skönt för oss alla. Lättare för henne att somna för hon vet vad som gäller vid 8:P

2010-11-06 @ 21:33:21
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0