Ett tag sen man bloggade...

Jag har inte haft fullt upp men ändå så har man pyglat me nått lr vart nånstans.
I fredags så drog jag, syster & Tino till Harsa & käkade lunch med mormor & morfar, jätte mysigt tkr jag :). Sen hade vi fredagsmys me Homnaborna som vanligt, aldrig fel de e :)!
Jag testade att göra Thai-Lax, har aldrig gjort det förut men de gick att äta måste jag säga. Fart va de i den iaf :p.
Lördagen så vaknade man upp, hade VÄRLDENS mensvärk.
De enda jag tänkte va: Jippie! Hela min kväll är förstörd!
Men så fan heller! Kl 14.00 kastade jag mig in i duschen med världens partysug.
Efter duschen vart de några Malibu me cola & en cider, sen va man i form.
Drog till Homna på förfest kl 16.00 & käkade smörgåstårta. Jäkla trevlig förfest med en massa tok ;).
20.45 åkte bussen mot Bollnäs! Hade förjävla kul, 23.00 då hände de vi alla hade väntat på!
MUSTASCH!
Fyfan, jag bara ryser utav att tänka på Lördagen.
Så jävla bra!
Ska se dom igen, de lovar ja!
Dom spelade i 1timme & lite till kanske, hängde inte riktigt med på det här med tider efter ett antal öl.
Det vart ju några såna oxå på kvällskanten.
Det märktes på mina fötterna påväg mot bussen, min älskade Sambo va mitt stöd ;).
Ibland får man slå till & bli rund under fötterna!
Söndagen va seg, men inte så seg som jag trodde. Mådde väldigt bra, men jag brukar inte bli bakfull.
Men hungrig. Hungrig så inåt helvete. Käkade iaf middag 2 gånger :p.
Värre me Claes, han vågade inte äta frukost. Men sen gick de i efter några timmar.


Madde, Kenneth, Claes & Anders, tack för en kanon kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0