Dagen började bra...

..men slutade åt helvete!
Jag är så arg så jag skakar...
Jag HATAR FÖRSÄKRINGSKASSAN!
Det här är ANDRA gången dom ställer till de & ger mig 71:-.
HUR I HELVETE SKA JAG KLARA MIG PÅ DE?!
Dom kan då fan aldrig göra nå rätt tkr jag, fyfan för dom!
Jag ska sluta att vara mammaledig & söka jobb nu ist, vill verkligen slippa dom där jävla nötterna.
& jag VET att jag skrev rätt & har dagar kvar så dom kan då fan inte skylla på mig.
Skulle jag bott närmare dom så hade jag åkt dit & spottat dom i ansiktet, nu är inte jag glad de kan jag lova!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG BLIR TOKIG!


FUCK FÖRSÄRINGSKASSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med dig! Finns fan inge värre än försäkringskassan!! Vilket pack!

2010-12-01 @ 10:43:57
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0