72 stycken

Tänk att de är 72stycken som läser min blogg fast jag bloggar om ointressanta saker & är skit dålig på att uppdatera.
Det är ganska kul tkr jag då förstås för de får en att vela fortsätta att blogga :).
Alla som har över 100 stycken tkr väl att 72 stycken inte är nånting men för mig är de mke & jag tackar er läsare för att ni inte sviker mig ;).
Varje gång jag kikar in på statisken så får jag ett leende på läpparna, tack ska ni ha :).
-
Men nu ska vi prata om nå annat.
Börjar med att jag va till tandläkaren idag i byn (går ju i gävle annars) på undersökning & jag hade en väldigt stor klump i magen när jag skulle dit för jag såg hur pengarna bara rann iväg för jag är ju som sagt en godisråtta & väldigt duktig på att glömma borsta tänderna + att jag snusar & röker ibland.
Kom dit, hoppade upp i stolen (jag har ABSOLUT ingen tandläkarskräck) & öppnade munnen.
Tommy, som min tandläkare heter, han kikade igenom, pillade lite med en järngrej & spegel & sen sa han: Du har inte ett enda hål & har jätte fina tänder. Du sköter dom bra ser ja :).
Jag log bara, vilken lättnad :).
Efter tandläkaren så gick jag till Annas salong & fördrev lite tid innan jag gick till Claes farmor.
Min svärmor, Tinos faster & Tino va där & väntade så de vart lite fika å grejer där innan vi for vidare.
Nu sover sonen middag & jag passar på att sitta här en stund & skriva lite så ni har nått att fördriva eran tid med ;).


Bjuder på en bild sen Tino va 4månader :). Ett tag sen de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0