Skitväder & värsta humöret!

Herregud vilken vecka det här kommer bli, valpen & Tino härjar så vi kommer få psykbryt :p.
Tino springer runt & skriker på valpen även kallad monstret nu & monstret springer & snor saker, biter sönder dom, river fram alla blöjor, tuggar på skor, låsas att hon är jätte kissnödig så hon får gå ut, springer i 120 fram & tbx här.... Nån som vill ha en hund?
En Malle?!
NÅN?
Näe förstod de för hon är för dryg :p.
Idag hade jag & syster tänkt att vi skulle dra till staden & shoppa lite men får se hur det blir, vädret är ju inte det vackraste just nu & de är inte så jätte kul att gå på stan när de spöregnar..
Men hoppas det blir bättre väder snart :)!
-
Gurra, mammas killes barn sa att: Det skulle inte förvåna mig om ni kom upp & kastade köttbullar på mig när jag sover..
Mke riktigt imorse så gick jag & syster in & kastade frysta köttbullar på honom HAHA!

Näe nu ska jag duscha & hoppas på att de blir bättre väder så vi kan slösa lite pengar :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer har du lagt ner bloggandet???

2010-06-18 @ 10:09:23
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0