Så mke!

Det är så mke jag vill skriva men kan inte, det får bli nån annan gång!
Vissa vet & det räcker, de är så otroligt svårt..
Tankar flyger genom huvudet, det tar aldrig stopp, det snurrar bara mer & mer för varje dag..
Stora frågan är hur ska man göra?!
Tänk om det fanns nån här i livet som kunde ta alla svåra beslut åt en här i livet, de hade vart ganska bra för då hade ju inte en annan behövt fundera så mke för de gör ju den andra åt en då!
jaja nog om de, nu är jag & lillpojken min i Uppsala med syster, ska vara hundvakt i 1vecka åt mammas hundar för hon åker bort i 7 dagar på medelhavskryssning, hur fuskigt är inte det :S ?
Jag vill oxå!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Allting löser sig alltid till det bästa! Se till att bestäm efter vad DU känner ,och inte för vad folk omkring tycker så blir det bra ska du se :)

2010-05-27 @ 18:39:52
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0