Jag blir...

...tokig!
Jag har ingen data, inge internet...åååååååååååh ge mig nya datan NU!

Ska iaf skryta om att Tino har fått en tand neri nu, den syns lite & känns så snart finns ett urgulligt riskorn :).
Till helgen drar vi till rättvik med husvagnen, jag längtar!

Igår va vi & titta på hus, ska dit idag igen, får se vad som händer & sker gott folk :).

Jätte tråkig uppdatering, jag vet men jag har en hel del bilder som kommer att komma upp sen när jag får datan & då blir de en del att berätta :).


Jag älskar min familj, min son & pojkvän!   <3
Jag älskar min syster & föräldrar!   <3
Jag älskar dom bästa flickorna Anna & Maria!  <3



Snart är min lilla pojke 7månader, gud va tiden går..


Kommentarer
Postat av: Jenna

Shit jävlar va fort tiden går! 7 månader, känns som om det bara var ett par månader sedan du la upp magbilder och gos.

Jisses, vi börjar bli gamla.. haha.



2010-05-02 @ 13:56:11
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh vilken sötnos! Har också en son, fast han är "bara" 4 månader... håller med dig om att tiden rusar iväg ;)

2010-05-25 @ 13:26:19
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0