Hus & grejer

Nu har vi tackat ja till ett hus, så nu blir det målning & tapetsering, guud så jag längtar :) .
Tur man har en svärfar som kan sånt där så får han hjälpa oss så det blir riktigt!
När jag kommer hem ifrån jämtland så ska jag lägga upp bilder som det ser ut nu & så ska ni få bilder på hur det blir sen när vi är klar, känns så otroligt bra det här :D .
Får egen tomt & allt, är perfekt när man har hund & barn..
Huset ligger i Voxna, vi sviker inte Voxna haha ;).

-

1juli så går båten över till Gotland, ska dit på semester & så åker vi hem den 7juli, kommer bli toook mysigt.
Ska på sommarland & vattenland, jag kommer bli som ett litet barn på vattenland :D.
Känns som det här kommer en bli en jätte bra sommar :)!

Min nya data kommer nog i veckan så då kommer de en bildbomb här så ni vet, har mke att visa haha ;)

Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Men gud så kul :) Grattis till huset. Vilket hus i voxna är det? Där bodde jag när Lea var liten med kent. Mysigt ställe.. verkligen!



Vi ska också till Gotland i sommar. Har du vart där förut?

Kram

2010-05-18 @ 12:01:18
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: maria

kneippyn?. är inte så mycke och se där, inte sist jag va dit ialf (;

2010-05-18 @ 18:35:45
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: sofie

åå va roligt med ett hus :D

2010-05-18 @ 19:04:24
URL: http://zofiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0