Hälsocentralen

Ringde rådgivningen idag för jag började bli så orolig för Tino eftersom han inte får behålla nån mat & började bli så otroligt hängig, han har spytt & skitit ner sej om vart annat inatt & jag tycker verkligen synd om honom.
Men rådgivningen tyckte verkligen att vi skulle åka till hälsocentralen för att se vad dom sa & doktorn visste inte vad det kunde vara men vi skulle försöka få honom att bli hård i magen så vi skulle ge han blåbärspure, is te m.m för att se om det hjälper & gör det inte det så måste vi tbx på fredag för att hitta på nå annat så han blir bra våran lilla skrutt :(, vi började prata om vätskerättning men det rekomenderade han inte för att det var såååå äckligt sa han så det trodde han inte att vi skulle få i honom men han har iaf fått i sej en halv burk blåbärspure & det är jag glad över, får se hur länge han får behålla det + att han ätit en hel flaska ersättning & det har han inte gjort sen i Söndags så jag hoppas VERKLIGEN att det går åt rätt håll nu för det här är inge kul :/ !
Men inge feber har han haft sen natten från Söndag till Måndag då va det nästan 39graders feber men den smög sej bort, skönt :) .

-

Som ni kanske har märkt så har ju inte jag nån data eftersom Telia ALDRIG vill skicka min data, börjar bli lite irriterad nu kan jag lova för det är tomt utan data & sen är ju gubben min beroende utav den eftersom han betalar räkningarna där så jag hoppas den dyker upp snart!
Jag försöker ju hålla er lite uppdaterade igenom mobilen men de är så jäkla jobbigt att skriva igenom den & de går såååå segt haha :p.

Men nu vet ni lite hur läget ligger till, ska försöka uppdatera mera, jag lovar för inte vill jag förlora mina älskade läsare för jag ser ju att ni är här & smyger fast jag inte uppdatera :) .

Hoppas allt är bra med er iaf :).

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0