Tyst

Det vart VÄLDIGT tyst när jag avslöjade att h*n kom ifrån Viksjöfors !
Jag har mina aningar om vem de är, fortsätter kommentarerna så tar jag reda på EXAKT vem du är & avslöjar dig här :D !

-

idag har jag jobbat på homna stuteri, gud så mysigt det är med hästar :) .
Men att mocka 12 boxar känns i kroppen just nu, jag lovar haha, men ska jobba imorn med.
Kul med lite extra i pluskan & att få göra nånting på helgerna.
Pappa Claes tog Tino & drog till Rättvik med min pappa & kikade lite på en grej :) .
& jag måste ju säga att Tino har skitit sin första korv idag, intressant va haha ;) ?

Jaja, nu blir det pappa & käka tårta för vi firar min syster denna helg me tårta & en massa tok nästa helg :) .
Ha'de, hörs ;)



Kommentarer
Postat av: ----------------------

Haha det är bara att försöka avslöja!

Om du tar dig så illa vid så måste ju det jag sa stämma!

2010-03-07 @ 10:29:49
Postat av: Jenna

Du du är nog ganska ensam om att tycka att det idiotiska du skriver stämmer, det handlar om att man inte sitter och hittar på skit om människor utan någon grund.

Fan hur du skämmer ut dig nu. Du vet att man kan bli anmäld för förtal va ?

Och ska det behöva gå så långt så är det ju bara jättesynd om dig sen för det är du som skämmer ut dig ;)

2010-03-07 @ 10:58:18
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man ska inte säga någonting om sånt som man inte har en aning om.. Ge upp för fan!!!

2010-03-07 @ 11:11:20
Postat av: Annika

Ja jag saknar dig i stallet :P Men det blir ju fler ggr :) Homna stuteri är bäst haha ..

2010-03-08 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0