Psykbryt

Tino är hos sin farmor,farfar & faster nu i några timmar för jag tänkte städa, tvätta & dona medans han är där & myser, men GUD så tomt det är utan honom, man kan ju få psykbryt :s .
Ingen som sitter & joddlar, kastar saker i golvet & skrattar, min lilla ögonsten.
Gud så jag älskar honom :) .
Sen när jag är klar tänkte jag gå dit, klarar mig inte utan honom haha!
Måste nog upp till pappa igen & leta fram min snowboard & skorna för på söndag lr måndag far vi en sväng, mke jag inte har berättat för er ;) .
Men vi har köpt husvagn, FYFAN va fin den är!
Skulle lätt kunna flytta in helt & hållet i den, jag bara älskar den..Det är as stor känns de som när man kommer in i den :) .
har en hel del bilder på den på datan, dom kanske dyker upp nån dag :) .
det är väldigt mke som händer & sker just nu :) .

Nej nu väntar diskmaskin & tvätten på mig, huuuuuurra så kul....inte!
Men det är ju sånt som måste göras vare sej man vill lr inte, man skulle ha vart rik så man hade kunnat anställa nån ;) .




Lördag, tjohoooooo!



Men puss&kram !


Kommentarer
Postat av: Sabine

Exakt samma känner jag när Alice är hos farmor och farfar! Dom brukar med passa henne när jag har mkt att städa, och guuud vad hon är saknad!



Tack för gratulationen:)

2010-03-11 @ 16:01:06
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: annika

Lördag Tjooooohoooo :D hihi ...

2010-03-11 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0