mke nu !

Min helg har vart som den har vart, fyfan va kul jag har haft & mysigt !
fredagen spenderades hos pappa & ja klippte mig, lördagen på krogen för min syster fyllde 18år, söndagen Klövsjö tills idag.
På fredag drar vi igen, orkar inte vara hemma, är så fruktansvärt glad över att jag har min familj♥, min mamma& pappa, min underbart älskade syster, min dunder bästa Maria, Claes familj & min lilla Anna, ni gör mina dagar, att ni finns där för mig är obeskrivligt för jag älskar verkligen er!
Det är så mke jag vill berätta för er min de går inte med ord.
Alla jag hade förut finns inte där längre, jag håller verkligen fast er nu, vill verkligen inte att ni oxå försvinner!

På fredag drar vi till klövsjö igen, fyfan va jag längtar för då ska jag åka snowboard :D



Kommentarer
Postat av: maria

du som är dunder bäst bruden!

Finns alltid för dig vad de än är, jämt! :) <3

2010-03-16 @ 09:10:55
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0