Mensvärk & djävulskap

Fyfan va jag hatar mensvärk, de gör ont, man känner sej äcklig & fet..fyfan & hunden ligger & tuggar märgben & det luktar så jävla illa så jag skulle kunna spy :o , men hon får ju iaf rena & fina tänder :) .
Tino hoppar hoppgunga & är helt tokig, skriker, skrattar & härjar.
Claes sitter & glor på tv, rullar tummarna & skrattar åt Tino ibland.
Jag sitter me mensvärk, illamående & snorig!
Det kan väl inte bli bättre, lr :p ?
-
Gud va jag längtar till helgen, tänk att få ställa sej på brädan igen & åka, min bräda va ju verkligen mitt liv förut & nu har jag inte åkt på 3år tror jag det är så de ska blir så jäkla kul men lite läskigt å ;) .
Men nu kommer man knappt vara hemma nå typ, när Claes jobbar så blir vi i klövsjö som de låter & de tackar inte jag nej till iaf :) .
-
Imorn blir det Bollnäs, funderar på att kika på nya skor & kanske nå kläder, ska iaf kika på kläder åt Tino :) , han växer alldeles för fort tkr ja :p .
Men det är väl så med barn :) , det är tur att dom inte växer såhär fort jämt för då hade det vart jobbigt!


Denna jacka vill jag ha, köp den åt mig för jag fyller ju år snart ;)




Jaja, ett strunt inlägg funkar alltid ;)

Kommentarer
Postat av: maria

miin jacka!! ;D

2010-03-16 @ 22:28:57
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0