Lägg ner !

---------------------- om Tyst:
Haha det är bara att försöka avslöja!
Om du tar dig så illa vid så måste ju det jag sa stämma!



Men va är de för fel på dig människa?
Det finns INGA droger i mitt liv, VRF SKA DE GÖRA DE, BERÄTTA!
Du som verkar veta ALLT om mig.....!
Egentligen va vill du mig?
Är du avis på mitt liv & säg inte nej för det verkar då fan så eftersom du ska sitta & klaga på mitt liv.. Gör inte de, skaffa dig ett eget liv ist & ja vet svaret på det : Jag har det redan!
Tydligen inte eftersom du sitter & gnäller på mig, du kommer inte få ut nått utav det & att ta reda på vem du är är ABSOLUT inte svårt!

Jag har en son som jag älskar över hela mitt liv, jag kan dö för honom & jag vill hans bästa så tror du jag är så jävla dum & knarkar då?
Nej så jävla dum är jag inte, men du kanske önskar de så du skulle ha nått att klaga över..
Mina nära & kära vet precis hur vi har det & jag skiter i vad du tkr om mitt liv, jag älskar mitt liv!
Jaja, sista inlägget om dig för jag tänker inte lägga ner min tid på värdelösa människor som dig, sry!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men gud så den här människan håller på.. Hoppas den slutar snart..

2010-03-08 @ 09:16:07
Postat av: Jenna

Vi har bestämt att vi gör så att vi inhandlar en babysitter nu innan :) Och sen när lillen är sådär runt 3 månader ska vi köpa ett babygym om det behövs.

2010-03-08 @ 20:06:09
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hörde du?:P faan jag missade ju allt :(

kram Love

2010-03-09 @ 15:36:52
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0