Kärlek

Jag är kär, jag saknar min kärlek otroligt mke just nu!
Claes Davidsson, det är karln jag älskar nå så otroligt mke.
Han är i Klövsjö & jobbar, 17mil hemifrån så han sover ju borta & jag håller på att dö utav saknad, de är så fruktansvärt tomt utan honom, så tyst :( .
Jag saknar att sitta i soffan med honom på kvällen så kan man små snegla på honom & de pirrar så där mysigt i magen & så tänker jag för mig själv: FYFAN VAD JAG ÄLSKAR HONOM!
Visst vi tjafsar & gnäller på varandra ibland, precis som alla andra som har ett förhållande, men kärleken till honom går faktiskt inte att beskriva just nu, jag är nykär kan man väl säga fast jag sitter här med gråten i halsen för jag saknar honom så fruktansvärt mke!
Det är nog riktigt bra att vara ifrån varandra, få sakna varandra sådär mke så man tror man ska dö fast man vet att de bara är 1 natt han är borta.
det bästa som har hänt mig i detta liv är mina fruktansvärt fina pojkar Claes & Tino, finns inga som är bättre än dom, JAG ÄLSKAR ER <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0