Banting

Ja vi får se hur det går, inte för jag har så många kg kvar men dom ekar i huvudet & jag kan ju inte bara gnälla utan jag måste ju göra nånting åt de!
Så idag har jag börjat dricka Herbalife till frukost & lunch...gott? Nej inte ett dugg, de är så jäkla vidrigt!
Men det är bara att bita ihop & dricka skiten & på det blir det motion, har börjat springa en liten bit...1km kanske det är & sen går jag i rask takt..
Nej jag har INGEN kondition så jag är nöjd över att orka springa den biten så klaga inte ;)!
Det är ju alltid en början, konditionen kommer väl med tiden men vi får se hur länge jag står ut me det här pulvret :p




Jag längtar tills på Lördag gott folk & tills den 9april ;)



Kommentarer
Postat av: jessika

jag ska ta en senare, sitter naken i soffan nu ffs ;D

har lite från förra veckan med så ska jag se ifall det blivit ngn skillnad :)

2010-03-30 @ 11:25:14
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0